Gam Saz Ara

TRANSLATE

GAM SAZ İLK SAYFA


10 yorum:

  1. Çok faydalı bir site olmuş emeğinize sağlık her daim takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egemen can beğenin için teşekkür ederim, amacım türküsever dostların bağlamayla alakalı aradığı her bilgiyi bulabilecekleri ansiklopedi gibi bir site yapabilmek. Şimdilik eksiklerim var, daha iyisi için çalışıyorum. Selamlar sevgiler.. :)

      Sil


  2. siteyi inceledim Harika olmuş kim yapmışsa ellerine sağlık çok seçenekli çok menülü güzel bir site olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli gönül dostu can kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim. Sizlerin yorumlarını dikkate alarak daha iyi olmaya çalışıyorum. :)

      Sil
  3. Adem Kula: sitenizi inceledim Güzel bir calisma olmus Kategorilere Ayirmaniz böyle iyi olmus isteyen böyle daha cabuk bulabilir aradigi Saz Baglama cesitlerini.
    Ahmet Ustam hayirli Calismalar Bol Müsteriler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adem can sitemi beğenin için teşekkür ederim. Henüz yapım aşamasında olduğu için eksiklerimi biliyorum, yakında aha güzel olacak İnşallah.. :)

      Sil
  4. Ağaca can veren usta el. Eline emeğine sağlık hocam. Başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli dost adını bilmiyorum yazmamışsın. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Bende başarılar, bol ve bereketli kazançlar dilerim, sağlıcakla kal. :)

      Sil
  5. Emeğinize sağlık Ahmet Usta, Kendi Güzel, Sazı Güzel Usta, Ellerine Sağlık ,Sazımı Zevkle Çalıyorum.Serkan Cömert

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan can sazını güle güle kullan. İleride tesfiye gerektirirse ben her zaman yerimdeyim. Seninde bağlama çalan ellerine sağlık.. :)

      Sil

ÜRÜN ARAMA




Milli Eğitim Bakanı Ziya SELÇUK ; Eğitim de müziğin önemi...

Milli Eğitim Bakanı Ziya SELÇUK ; Eğitim de müziğin önemi...
Mühendisliği Zanaat'a ve Zanaatı Sanatla harman yaparak , Bilim ile duygunun sesini gamlandıralımki ruhumuz gıdasız kalmasın.